Reklamacje i zwroty
Gwarancja
Gwarancja - jeżeli opis aukcji nie stanowi inaczej, gwarancja na przedmiot dla klienta detalicznego wynosi 24 miesięcy od daty zakupu. Gwarantem jest firma ELTEC (a nie producent) więc wszelkie reklamacje i naprawy gwarancyjne należy zgłaszać bezpośrednio w serwisie naszej firmy – ELTEC ul. Gabriela 2 01-347 Warszawa (przedmiot należy dostarczyć we własnym zakresie) Klient odpowiedzialny jest za prawidłowe zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniami powstałymi w trakcie przesyłki.
Gwarancja dla firmy wynosi 12 miesięcy.
UWAGA: Gwarancją nie są objęte:
- wadliwe działanie lub uszkodzenie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu,
- mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nimi wady
- produkty, które noszą ślady napraw, zmian, ingerencji, lub przeróbek przez inne osoby, niż pracownicy uprawnionego serwisu
Zwroty i odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W razie odstąpienia od umowy umowa uważana jest za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- KONSUMENCIE: Zgodnie z nowymi przepisami z 25.12.14 to konsument ponosi koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży.
Jeśli chcesz zwrócić produkt wypełnij poniższe oświadczenie i prześlij je do nas mailowo bądź pocztą. Pamiętaj, że oświadczenie musi do nas dotrzeć w ciągu 14 dni od zakupu:
- Format PDF (Adobe Reader) - http://www.eltec.pl/files/foto/serwer/odstapienie_eltec.pdf
Zwrócony przedmiot wraz z wypełnionym oświadczeniem prosimy odesłać na adres:
ELTEC
ul. Gabriela 2
01-347 Warszawa
z dopiskiem "Zwrot 14 dniowy"
NIE ODBIERAMY PACZEK ZA POBRANIEM.
Prosimy o nie wysyłanie paczek pobraniowych, gdyż nie zostaną one przez nas przyjęte.
Reklamacje
W razie stwierdzenia wady lub usterki i chęci reklamowania przedmiotu prosimy o dostarczenie (można przynieść osobiście lub wysłać na swój koszt) reklamowanego przedmiotu wraz z drukiem reklamacyjnym na adres:
ELTEC
Ul. Gabriela 2
01-347 Warszawa
Druk reklamacyjny należy wydrukować i uzupełnić bądź przepisać ręcznie (wzór do pobrania niżej).
Format PDF (Adobe Reader) - KLIKNIJ
O stwierdzonym problemie prosimy informować nas mailowo lub telefonicznie.
Reklamowany przedmiot naprawiamy lub wymieniamy w terminie maksymalnie do 14 dni od momentu przyjęcia towaru (równoznacznego z datą otrzymania przez nas towaru, nie z datą wysyłki)
Uszkodzony sprzęt należy dostarczyć do naszego serwisu we własnym zakresie. Naprawiony, lub wymieniony towar można odebrać z naszego serwisu osobiście,lub odeślemy go na nasz koszt pod wskazany przez klienta adres.
Gwarantujemy iż wszystkie uzasadnione reklamacje zostaną rozpatrzone szybko i rzetelnie.